Ošetřování webu 

Spousta lidí se domnívá, že když už je web jednou spuštěn pro veřejnost, že tím práce kolem něj padá a není třeba již nic dělat. Pokud jde o web statický, do kterého již nebude moc věcí přidáváno, můžete jej nechat tak jak je, ale počítejte s tím, že časem bude zobrazen někde daleko na konci hledaných výsledků. Což si například ten, koho web živí, jaksi nemůže dovolit.  

Tudíž má dvě možnosti, starat se o něj sám, nebo si někoho najmout. Na to je nejlepší profesionální firma jako například SEO Zlín

Práce na PC

Pořád si však říkáte, že jste se nedověděli, co vlastně musí dělat. Ihned se k tomu dostaneme.  

Mezi nejdůležitější činnosti kolem stránky je především řešit jejich napadení, tedy pracovat na ochraně a udržovat aktuální SEO. Dalšími drobnými věcmi se zde zabývat nebudeme. Nuže, nejprve ta ochrana. Ta znamená to, mít v běhu nějaký program, který zachytí případné narušitele. Jde například o spammery nebo vkládání iframů. Ve velké většině případů bývají napadány open source zdroje a redakční systémy. Tomu napadání vévodí WordPress. My se však podíváme blíže na tu tajemnou zkratku, kterou jste si přečetli výše v článku. Oč jde? 

Jde o anglickou zkratku z těchto slov, search engine optimization. V podstatě to znamená optimalizace nalezení webu.  

Pokud jste to nepochopili, vůbec nevadí, vysvětlíme si to na příkladu. Zvolme si kupříkladu slovo lyže.

Lyže

Potřebujete je koupit na zimu. Do vyhledávacího pole tedy zadáte lyže a tím spustíte hledání. Jeho výsledek pak vidíte. Nalezené weby jsou seřazeny odshora dolů. Jasně, že kliknete na ten první nalezený a tam si lyže také pravděpodobně i vyberete. Pouze pokud vám nebudou vyhovovat ceny, nebo zboží, budete pokračovat dále. No, a právě ten první web má SEO v pořádku a aktuální. Protože právě podle toho jsou výsledky seřazeny. Kdo se o optimalizaci nestará a zanedbává ji, má svůj web někde na konci stránky, ne-li ještě o hodně dále. A tím mu klesá prodej.